Ten plugin kara graczy, którzy kampią za długo.
- Instalacja:
Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins
Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting
Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang
Plik snore.wav dodaj do soundsmisc
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: bad_camper.amxx
Cvars:
badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.- 1: Uderzenie
- 2: Redukcja życia
- 4: Dźwięk
- 8: Oślepienie
- 16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )
- 32: Atakująca pułapka
Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )
- 1: Chrapanie
- 2: Bicie serca
Optymalnie: 1 ( Chrapanie )
Optymalnie: 10 procent.badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.
Optymalnie: 35 sekund.badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]
Optymalnie: 1 procent.badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.
Optymalnie: 1badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.
- 0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).
- 1: Sprawdza oby dwa zespoły.
Optymalnie: 1
- Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel.
- Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel.
Optymalnie puste, bez immunitetu.badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp.
Optymalnie: 4.badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.
- 0: Licznik nie zostaje wyzerowany.
- 1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu.
- 2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu.
- 3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.
Optymalnie: 3.
Optymalnie: 4 sekundy.badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.
Optymalnie: 10badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ).
Optymalnie: 0badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.
Optymalnie: 0badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi.
- 0: Brak informowania.
- 1: Informowanie za pomocą czatu.
- 2: Informowanie za pomocą HUD.
- 3: Informowanie w HUD / czat.
Optymalnie: 3.
Modules: - fun
- fakemeta
- cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniędzy' )
- csx ( wymagane pod CS, CS:CZ )
- dodx ( wymagane pod DoD )
- tfcx ( wymagane pod TFC )