Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Bad Camper


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.02.2008 11:35

Bad Camper 1.4.239
Ten plugin kara graczy, którzy kampią za długo.

  • Instalacja:
    Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins
    Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting
    Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang
    Plik snore.wav dodaj do soundsmisc

    Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: bad_camper.amxx

    Cvars:
    badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.
    • 1: Uderzenie
    • 2: Redukcja życia
    • 4: Dźwięk
    • 8: Oślepienie
    • 16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )
    • 32: Atakująca pułapka
      Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )
    badcamper_sound Typ dźwięku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.
    • 1: Chrapanie
    • 2: Bicie serca
      Optymalnie: 1 ( Chrapanie )
    badcamper_money Określ ile procent pieniędzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osiągnie 100%. Działa tylko przy użyciu redukcji pieniędzy.
    Optymalnie: 10 procent.badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.
    Optymalnie: 35 sekund.badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]
    Optymalnie: 1 procent.badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.
    Optymalnie: 1badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.
    • 0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).
    • 1: Sprawdza oby dwa zespoły.
      Optymalnie: 1
    Aktualne cele, które zostały określone:
    • Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel.
    • Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel.
    badcamper_immunity_flags Określ flagę dostępu, przy której immunitet będzie aktywny. Dostępne flagi: http://wiki.amxmodx.... ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels
    Optymalnie puste, bez immunitetu.badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp.
    Optymalnie: 4.badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.
    • 0: Licznik nie zostaje wyzerowany.
    • 1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu.
    • 2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu.
    • 3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.
      Optymalnie: 3.
    badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma się zacząć zerować licznik.
    Optymalnie: 4 sekundy.badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.
    Optymalnie: 10badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ).
    Optymalnie: 0badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.
    Optymalnie: 0badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi.
    • 0: Brak informowania.
    • 1: Informowanie za pomocą czatu.
    • 2: Informowanie za pomocą HUD.
    • 3: Informowanie w HUD / czat.
      Optymalnie: 3.

    Modules:
  • fun
  • fakemeta
  • cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniędzy' )
  • csx ( wymagane pod CS, CS:CZ )
  • dodx ( wymagane pod DoD )
  • tfcx ( wymagane pod TFC )

Załączone pliki



#2 seba76

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 03.06.2008 18:02

Pytanko, czy usypia wszystkich czy tylko atakujących. Szkoda by było, żeby np.: Terro nie mogło campić na mapach z Hostage, przecież pilnują zakładników ??
  • +
  • -
  • 0

#3 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.06.2008 18:08

Wtedy TT na pewno moze kampic.

Na mapach CS_ moga kampic TT
Na mapach DE_ moga kampic CT
  • +
  • -
  • 0

#4 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 11.06.2008 14:20

Jest mozliwość ze to dziala tylko na niektorych mapach? a np nuke a inferno,dd2 juz nie?
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.06.2008 14:47

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=477
  • +
  • -
  • 0

#6 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 11.06.2008 17:04

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=477


Po co mi to xD chodziło mi o to ze działa tylko na niektorych mapach i jeszcze ze właczą sie np w 2 rundzie. nie wszedzie on działa :P
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2008 17:22

Mafia, Ty i te twoje problemy musi działać na każdej.

#8 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 11.06.2008 19:42

To qmpel odpalał :P normalnie w drugiej rundzie dopiero dzialal :D chyba sobie juz poradzil :P nieważne
  • +
  • -
  • 0

#9 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 26.08.2008 21:22

Na DE_ nie mogłem na bombsite kampić :spam:
  • +
  • -
  • 0

#10 hacker06

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
Offline

Napisano 04.05.2009 16:18

Jakieś cvary do tego są?
  • +
  • -
  • 0

#11 Zbyszek223

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:112
  • GG:
Offline

Napisano 04.05.2009 16:24

http://forums.allied... ... 60#options
  • +
  • -
  • 0

#12 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.05.2009 23:01

Aktualizacja do wersji 1.4.239.

#13 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 07.06.2009 11:10

A czy mógły mi ktoś przeprobić to tak żeby na mapch deathrun camp meter działał tylko na ct?

#14 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.06.2009 12:06

Zły dział, napisz tutaj.

#15 Esmeraldin

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 19.06.2009 11:22

Na mapach DE Terro przeciez tez musza kampic przy pace :zly:
  • +
  • -
  • 0

#16 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.06.2009 14:58

Nie wiem czy to ta wersja ale na jednym serwerze widziałem że jak się podłoży pakę to bad camper się wyłącza ;)
  • +
  • -
  • 0

#17 Esmeraldin

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 20.06.2009 01:55

To nie ta wersja :( Chyba ze cos spie*******...
PS. Jka dziala ten cvar:

badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.

* 1: Uderzenie
* 2: Redukcja życia
* 4: Dźwięk
* 8: Oślepienie
* 16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )
* 32: Atakująca pułapka
Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )

Chcialem dac atakujaca pulapke(dalem 32) ale nie zadzialalo - to sie dodaje cyfry i podaje wynik? bo dzwieki + oslepienie to wychodzi 12.
A jakbym chcial dac redukcje zycia, oslepienie dzwiek i atakujaca pulapke, to co musze wpisac?

// trochę kultury, w domu nie jesteś
  • +
  • -
  • 0

#18 olmen

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:285
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielonka
Offline

Napisano 20.06.2009 07:37

domyslnie jest 1 uderzenie wiec ustaw tak.

#19 Esmeraldin

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 23.06.2009 21:49

Ja nie chce uderzenia, ja chce to co napisalem ;)
Wie ktos jak to dziala? na Allied Mods znalazlem tyle co tutaj...
PS. sorry Abes, wymsknelo mi sie.

// spoko, nic sie nie stało :)
Edit: napisze o tym lepiej w dziale Problemy
  • +
  • -
  • 0

#20 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 12.11.2009 21:30

Ehh nie działa ten plugin na win i lin
wersja amxx 1.8.1 pisze że running a nie kara za kampienie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych